Lirik Lagu Alif Satar & Raihan - Damba CintaMu

Damba CintaMu - Alif Satar & Raihan Lyrics

Bismillah
Ya rab ya rab
Ya rabbi ya rabbi

Tuhanku ampunkanlah
Segala dosa ku
Tuhanku maafkanlah
Kejahilan hamba mu

Ku sering melanggar larangan mu
Dalam sedar ataupun tidak
Ku sering meninggalkan suruhan mu
Walau sedar aku milik mu

Tuhanku ampunkanlah
Segala dosa ku
Tuhanku maafkanlah
Kejahilan hamba mu

Ku sering melanggar larangan mu
Dalam sedar ataupun tidak
Ku sering meninggalkan suruhan mu
Walau sedar aku milik mu

Bilakah diri ini kan kembali
Kepada fitrah sebenar
Pagi ku ingat petang ku alpa
Begitulah silih berganti

Oh tuhanku
Kau pimpilah diri ini
Yang mendamba cintamu
Aku lemah aku jahil
Tanpa pimpinan dari mu

Ku sering berjanji depan mu
Sering jua ku memungkiri
Ku pernah menangis kerana mu
Kemudian ketawa semula

Bilakah diri ini kan kembali
Kepada fitrah sebenar
Pagi ku ingat petang ku alpa
Begitulah silih berganti

Oh tuhanku
Kau pimpilah diri ini
Yang mendamba cintamu
Aku lemah aku jahil
Tanpa pimpinan dari mu

Ku sering berjanji depan mu
Sering jua ku memungkiri
Ku pernah menangis kerana mu
Kemudian ketawa semula

Kau pengasih
Kau penyayang
Kau pengampun
Kepada hamba-hamba mu

Selangkah ku kepada mu
Seribu langkah kau padaku

Tuhan diri ini
Tidak layak ke syurga mu
Tapi tidak pula
Aku sagggup ke neraka mu

Ku takut kepada mu
Ku harap jua pada mu
Moga ku kan selamat dunia akhirat
Seperti rasul dan sahabat

Seperti rasul dan sahabat
Seperti rasul dan sahabat
Seperti rasul dan sahabat

Seperti rasul dan sahabat
Seperti rasul dan sahabat
Seperti rasul dan sahabat
Lyrics
LyricsUpdate Lirik Lagu terbaru dan populer saat ini, dengan berbagai genre diantaranya Dangdut, Koplo, Pop, Indo, Slowrock, KPop, dll. Lagu lagu dari berbagai adat dan suku daerah Indonesia (Aceh, Bali, Batak, Karo, Dayak, Jawa, Minang, Melayu, Osing Banyuwangi, Sunda, Tarling, dsb) hingga manca negara.