Lirik Lagu Soepardi - Proliman Joyo Ninggal Cerito

Proliman Joyo Ninggal Cerito - Soepardi Lyrics

Gemerlape lintang wengi iki seng tak sawang
Ngelengke aku marang sliramu
Bebarengan nyawiji ono neng kuto iki
Njogo roso ngukir tresno neng ati

Ora bakal lali
Dongo iki kanggo sliramu
Mugo iso dadi pengarepanku
Ananging saiki bedo seng tak lakoni
Kowe lungo ninggal loro
Kabeh wes mbok blejani

Proliman joyo ningggalke cerito loro
Sampek ati sliramu ninggalne aku
Aku neng kene nguatke ati
Ngempet eluh tangis
Seng ra iso tak apusi

Cukup ku berkorban
Cukup aku bertahan
Gede egomu sing ngambyarke
Kabeh impian

[music]

Proliman joyo ningggalke cerito loro
Sampek ati sliramu ninggalne aku
Aku neng kene nguatke ati
Ngempet eluh tangis
Seng ra iso tak apusi

Proliman joyo ningggalke cerito loro
Sampek ati sliramu ninggalne aku
Aku neng kene nguatke ati
Ngempet eluh tangis
Seng ra iso tak apusi

Cukup ku berkorban
Cukup aku bertahan
Gede egomu sing ngambyarke
Kabeh impian
Lyrics
LyricsUpdate Lirik Lagu terbaru dan populer saat ini, dengan berbagai genre diantaranya Dangdut, Koplo, Pop, Indo, Slowrock, KPop, dll. Lagu lagu dari berbagai adat dan suku daerah Indonesia (Aceh, Bali, Batak, Karo, Dayak, Jawa, Minang, Melayu, Osing Banyuwangi, Sunda, Tarling, dsb) hingga manca negara.