Lirik Lagu Viona Novela - Dewe Ora Kuwat Dan Artinya

Dewe Ora Kuat - Viona Novela Lyrics

Opo yo kuat aku yen dewe
Urip tanpo kowe
Seng biasane tansah sesandingan
Sayang sayangan

Petenge ati
Adoh karo kowe
Wong seng tak tresnani

Mung kerlipe lintang
Sorote rembulan
Seng biso tak sawang

Nambahi kangen
Kangene ati
Wong lagi kasmaran

Kuat ra kuat
Aku kudu kuat
Wes prei ra sambat

Wes ra angel angel
Aku emoh bawel
Los prei ra rewel

[Music]

Opo yo kuat aku yen dewe
Urip tanpo kowe
Seng biasane tansah sesandingan
Sayang sayangan

Petenge ati
Adoh karo kowe
Wong seng tak tresnani

Mung kerlipe lintang
Sorote rembulan
Seng biso tak sawang

Nambahi kangen
Kangene ati
Wong lagi kasmaran

Kuat ra kuat
Aku kudu kuat
Wes prei ra sambat

Wes ra angel angel
Aku emoh bawel
Los prei ra rewel

Wes ra angel angel
Aku emoh bawel
Los prei ra rewel

Arti / Terjemahan " Dewe Ora Kuwat "

Apa ya kuat bila aku sendiri
Hidup tanpa kamu
Yang biasanya selalu bersandingan
Sayang sayangan

Gelapnya hati
Jauh dari kamu
Orang yang ku sayangi

Hanya kedipnya bintang
Cahaya rembulan
Yang bisa ku pandang

Menambah rindu
Rindunya hati
Yang sedang kasmaran

Kuat tak kuat
Aku harus kuat
Tak akan mengeluh

Tak lagi sulit sulit
Aku tak mau bawel
Los prei tidak rewel
Lyrics
LyricsUpdate Lirik Lagu terbaru dan populer saat ini, dengan berbagai genre diantaranya Dangdut, Koplo, Pop, Indo, Slowrock, KPop, dll. Lagu lagu dari berbagai adat dan suku daerah Indonesia (Aceh, Bali, Batak, Karo, Dayak, Jawa, Minang, Melayu, Osing Banyuwangi, Sunda, Tarling, dsb) hingga manca negara.