Lirik Lagu Vivi Voletha - Ikhlas Ati

Ikhlas Ati - Vivi Voletha Lyrics

Amergo gedene roso
Tak simpen neng jero dodo
Tulung tresnoku jo di sio-sio

Kangen kusan saya jeru
Tansah katone esemu
Sumpah mati aku tresno sliramu

Atiku siji mung kanggo kowe
Selawase, mung karo kowe

Matursuwun gusti paringi dalane
Aku karo kowe sesandingan selawase
Matursuwun gusti paringi dalane
Aku karo kowe sesandingan selawase

Ora bakal ilang kasih dan sayang
Demi kowe aku berjuang
Tresnoku siji mung kowe
Selawase karo kowe
Iklas lahir batine

Tresnoku siji mung kowe
Selawase karo kowe
Iklas lahir batine
Lyrics
LyricsUpdate Lirik Lagu terbaru dan populer saat ini, dengan berbagai genre diantaranya Dangdut, Koplo, Pop, Indo, Slowrock, KPop, dll. Lagu lagu dari berbagai adat dan suku daerah Indonesia (Aceh, Bali, Batak, Karo, Dayak, Jawa, Minang, Melayu, Osing Banyuwangi, Sunda, Tarling, dsb) hingga manca negara.