Hande Ünsal - Yorgun Savaşçı Şarkı sözleri

Song Lyrics Yorgun Savaşçı by Hande Ünsal.

Büyük yeminlere yenik düşüm
Yalana boyalı yaslandığım dağ
Yanlış yerde batıyor yine umudum
Sana sorsak ne yaşadık ki hepsini ben uydurdum

Yıllar yarışıyor ben hep geride
Sen de öyle uzaksın
Hatıralar duruyor benimle
Bense yorgun savaşçı

Dalıp dalıp atıyorum Içime
Sarıp sarıp düşünüyorum
Yine yanıp yanıp olmazlara düşüyorum
Yok ben akıllanmıyorum
Dalıp dalıp atıyorum Içime
Sarıp sana, çok düşünüyorum
Yine yanıp yanıp olmazlara düşüyorum
Yok ben akıllanmıyorum

Yıllar yarışıyor ben hep geride
Sen de öyle uzaksın
Hatıralar duruyor benimle
Bense yorgun savaşçı

Dalıp dalıp atıyorum Içime
Sarıp sarıp düşünüyorum
Yine yanıp yanıp olmazlara düşüyorum
Yok ben akıllanmıyorum
Dalıp dalıp atıyorum Içime
Sarıp sana, çok düşünüyorum
Yine yanıp yanıp olmazlara düşüyorum
Yok ben akıllanmıyorum

Berikut video musik / klipnya

Lyrics
LyricsUpdate Lirik Lagu terbaru dan populer saat ini, dengan berbagai genre diantaranya Dangdut, Koplo, Pop, Indo, Slowrock, KPop, dll. Lagu lagu dari berbagai adat dan suku daerah Indonesia (Aceh, Bali, Batak, Karo, Dayak, Jawa, Minang, Melayu, Osing Banyuwangi, Sunda, Tarling, dsb) hingga manca negara.