Mandra - Lumini Versuri

Lumini - Mandra Lyrics

Luminile orasului dispar
Pe bancheta in spate cand ma fac iar praf
Pastile noi dar eu vreau doar trip-uri cu ea
Am foc in blunt si-n vene, dulce otrava mea..

Linii trag, purple haze in blunt
Ma prefac ca nu mi-e dor si ma mint iar
Inc-un Anxiar, poti sa-mi spui Lil Sad
Nu imi simt nici fata, dar inima-mi bate pentru ea

Ma simt Cobain, n-am s-apuc twenty five
Blowing coke lines in the club lights
Punkstar baby you can see in my eyes
Nu-i spun c-o iubesc dar ea stie ca o fac

Conexiune spirituala simt ca te stiu de-o viata
Imi incalzeste inima oricat ar fi ea de gheata
Imi arata calea chiar daca in jur e doar ceata
Lumina ei intr-o lume atat deintunecata

Luminile orasului dispar
Pe bancheta in spate cand ma fac iar praf
Pastile noi dar eu νreau doar trip-uri cu ea
Am foc in blunt si-n vene, dulce otrava mea..
Lyrics
LyricsUpdate Lirik Lagu terbaru dan populer saat ini, dengan berbagai genre diantaranya Dangdut, Koplo, Pop, Indo, Slowrock, KPop, dll. Lagu lagu dari berbagai adat dan suku daerah Indonesia (Aceh, Bali, Batak, Karo, Dayak, Jawa, Minang, Melayu, Osing Banyuwangi, Sunda, Tarling, dsb) hingga manca negara.