Marien - Dwa Metry Do Gwiazd (Tekst Piosenki)

Dwa Metry Do Gwiazd - Marien Lyrics

Patrze w niebo
Gdzie kosmiczny blask
Znam na pamięć atlas gwiazd
Neonowa noc wokół nas

Neonowe niebo nie ma dna
Proszę nie dzwoń do mnie juz
Proszę, nie dzwoń już

Dwa metry do gwiazd
Gdy świat poszedł spać
Mój sufit mnie zna
I marzeń mych szlak
Odfruwam stąd co noc
Dwa metry do gwiazd
Pozwólcie mi spać
Ja wiem ze mój sen przytuli znów mnie
Odfruwam stąd co noc

Najpiękniejszym krajobrazem deszcz
Wita mnie znów we snie
Tylko jedna myśłI ściga mnie

Kiedyś trzeba będzie zbudzić się
Kiedyś trzeba będzie zbudzić się

Dwa metry do gwiazd
Gdy świat poszedł spać
Mój sufit mnie zna
I marzeń mych szlak
Odfruwam stąd co noc
Dwa metry do gwiazd
Pozwólcie mi spać
Ja wiem ze mój sen przytuli znów mnie
Odfruwam stąd co noc
Lyrics
LyricsUpdate Lirik Lagu terbaru dan populer saat ini, dengan berbagai genre diantaranya Dangdut, Koplo, Pop, Indo, Slowrock, KPop, dll. Lagu lagu dari berbagai adat dan suku daerah Indonesia (Aceh, Bali, Batak, Karo, Dayak, Jawa, Minang, Melayu, Osing Banyuwangi, Sunda, Tarling, dsb) hingga manca negara.