Versuri Imi Place Scoala – Copii / Ariana Mesina

Song Lyrics Imi Place Scoala by Copii, Ariana Mesina.

Bine-aţi venit la şcoala mea
E doar o şcoală, însă are acel ceva,
Mă face să întreb mereu de ce
E-atât de scurtă ora dintre pauze.

E minunat să am de partea mea
Şi notele din catalog şi muzica,
Iar când revin din recreaţie
Prin geamul clasei îmi zâmbeşte soarele.

Refren:

Îmi place şcoala, poate e ciudat,
Îmi place şcoala, e adevărat,
Colegi de bancă şi examene,
Îmi place şcoala, nu mă întrebaţi de ce.

Îmi place şcoala, poate e ciudat,
Îmi place şcoala, e adevărat,
Ore de clasă dar si pauze ,
Îmi place şcoala, nu mă întrebaţi de ce.

La mate-i greu, dar e frumos,
Iar la română, ce-nvăţăm e valoros,
La geografie umblăm prin toată lumea,
O magică poveste e istoria.

Să scriu şi să compun îmi e uşor
Imaginaţia-mi dă aripi ca să zbor,
Iar aici direct din şcoala mea,
V-am salutat, e gata recreaţia.

Refren:

Îmi place şcoala, poate e ciudat,
Îmi place şcoala, e adevărat,
Colegi de bancă şi examene,
Îmi place şcoala, nu mă întrebaţi de ce.

Îmi place şcoala, poate e ciudat,
Îmi place şcoala, e adevărat,
Ore de clasă dar şi pauze,

Îmi place şcoala, acum ştiu de ce!

Lyrics
LyricsUpdate Lirik Lagu terbaru dan populer saat ini, dengan berbagai genre diantaranya Dangdut, Koplo, Pop, Indo, Slowrock, KPop, dll. Lagu lagu dari berbagai adat dan suku daerah Indonesia (Aceh, Bali, Batak, Karo, Dayak, Jawa, Minang, Melayu, Osing Banyuwangi, Sunda, Tarling, dsb) hingga manca negara.