Lirik Lagu Cak Percil & Anggi Setya – Kudu Kuat

Lirik Lagu Kudu Kuat by Cak Percil and Anggi Setya.

Wis ilang ceritane
Wis ra ono tulisane
Wis cukup semene aku ro kowe

Wes ra perlu diteruske
Wis ra ono gunane
Senajan tak getuni ora bakal bali

Opo pancen wes dalane
Aku kudu kelangan kowe

Kuat ati kudu kuat
Nompo pacobaning urip iki tanpo sliramu
Sadar diri aku kudu sadar
Tresno ora biso dipeksokno

Wis ilang ora bakal bali
Wis pupus kabeh cerito ini
Wis tak terimo kahanane kelangan kowe

Wis cukup tekan semene
Tresnamu wis ra ono gunane
Mungkin wae wis ono liyane

Opo pancen wes dalane
Aku kudu kelangan kowe

Kuat ati kudu kuat
Nompo pacobaning urip iki tanpo sliramu
Sadar diri aku kudu sadar
Tresno ora biso dipeksokno

Kuat ati kudu kuat
Nompo pacobaning urip iki tanpo sliramu
Sadar diri aku kudu sadar
Tresno ora biso dipeksokno

Lyrics
LyricsUpdate Lirik Lagu terbaru dan populer saat ini, dengan berbagai genre diantaranya Dangdut, Koplo, Pop, Indo, Slowrock, KPop, dll. Lagu lagu dari berbagai adat dan suku daerah Indonesia (Aceh, Bali, Batak, Karo, Dayak, Jawa, Minang, Melayu, Osing Banyuwangi, Sunda, Tarling, dsb) hingga manca negara.