Lirik Lagu Style Voice - Berngin En

Lirik Lagu Berngin En by Style Voice.

Berngin en mak terpeddem matangku
Mernenget ko sambing turang
Berngin en mak terpeddem matangku
Mernenget ko sambing impal

Kade ngo ndia dalan ngkelleng atemu
Taba aku le turang
Kade ngo ndia dalan ngkelleng atemu
Taba aku le impal

Mbiar aku oda ne ngkelleng atemu
Mbiar aku ilupaken kono aku

Berngin en mak terpeddem matangku
Mernenget ko sambing turang

Oda emmas oda intan
Sikupido bamu turang
Oda make up oda lipstik
Si kujanjiken bamu turang

Tangkas mo pikkiri lebe
Sadiken kerokenku bamu
Ukum pergeluhenta boi ngo kucari
Ukum pergeluhenta boi ngo kucari

Berngin en mak terpeddem matangku
Mernenget ko sambing turang
Berngin en mak terpeddem matangku
Mernenget ko sambing impal

Kade ngo ndia dalan ngkelleng atemu
Taba aku le turang
Kade ngo ndia dalan ngkelleng atemu
Taba aku le impal

Mbiar aku oda ne ngkelleng atemu
Mbiar aku ilupaken kono aku

Berngin en mak terpeddem matangku
Mernenget ko sambing turang
Berngin en mak terpeddem matangku
Mernenget ko sambing impal

Berngin en

Lyrics
LyricsUpdate Lirik Lagu terbaru dan populer saat ini, dengan berbagai genre diantaranya Dangdut, Koplo, Pop, Indo, Slowrock, KPop, dll. Lagu lagu dari berbagai adat dan suku daerah Indonesia (Aceh, Bali, Batak, Karo, Dayak, Jawa, Minang, Melayu, Osing Banyuwangi, Sunda, Tarling, dsb) hingga manca negara.