Lirik Lagu Ar’s - Wes Dalane feat. Ebin C

Lirik Lagu Wis Dalane by Ar’s feat Ebin C.

Mbiyen aku wis kadhung tresno
Mbiyen aku wis kadhung sayang
Sak tenane tak perjuangke
Meski nyowoku jadi taruhane

Malah saiki kudu pisah
Mergo kahanane kudu bubar
Sak tenane senajan iki wis dalane
Tak trimo meski loro atiku

Elingo jaman semono
Awakmu kelaran-laran
Saiki wis kroso aman
Malah gio jancuke jaran
Tak kuat-kuatne ati
Mergo kabeh wis jalaran
Kudu pisah mergo wis dalane

Ingatkah sayang dulu kau menangis bercerita tentangmu
Ingatkah sayang disaat itu ada aku
Ingatkah sayang ingatkah sayang aku berkorban
Slalu untuk dirimu

Tahukah sayang begitu kecewa dan sakitnya hatiku
Tahukah sayang begitu beratnya untukku
Tahukah sayang tahukah sayang muaknya aku
Tentang dirimu

Senajan iki wis dalane
Tak trimo meski loro atiku

Elingo jaman semono
Awakmu kelaran-laran
Saiki wis kroso aman
Malah gio jancuke jaran
Tak kuat-kuatne ati
Mergo kabeh wis jalaran
Kudu pisah mergo wis dalane

Elingo jaman semono
Awakmu kelaran-laran
Saiki wis kroso aman
Malah gio jancuke jaran
Tak kuat-kuatne ati
Mergo kabeh wis jalaran
Kudu pisah mergo wis dalane
Kudu pisah mergo wis dalane

Lyrics
LyricsUpdate Lirik Lagu terbaru dan populer saat ini, dengan berbagai genre diantaranya Dangdut, Koplo, Pop, Indo, Slowrock, KPop, dll. Lagu lagu dari berbagai adat dan suku daerah Indonesia (Aceh, Bali, Batak, Karo, Dayak, Jawa, Minang, Melayu, Osing Banyuwangi, Sunda, Tarling, dsb) hingga manca negara.