Lirik Lagu Gummy - Tidak Mengapa

Lirik Lagu Tidak Mengapa by Gummy.

Tidak mengapa,
Jika kau tiada di sini pun aku senang,
Tidak mengapa,
Kalau kau rasa sebegitu rupa, takpelah
Yea ok aku faham,
Kau diajar tuk berdendam,
Kerna satu waktu dulu ku buat mu begitu kejam

Perlu ke begini?
Dibawah tekanan ku bersendiri,
Harus berapa lama lagi?
Berapa banyak masa ku beri?
Masa berubah, cuaca baru,
Berapa ku tuang, berapa lagu?
Tak perlu nak ungkit cerita lama,
Hati kau dah lain, ku masih sama
Kata perlu masa, terlalu lama,
Dan ku bukan jenis suka masam muka,
Bukan jenis yang mengharap kau luka,
Dah tahu cara yang kau perlakukan aku,
Pergi tanpa ragu,
Kini kau kembali cuba dekati aku,
Aku cuma mainan mu

Tidak mengapa,
Jika kau tiada di sini pun aku senang,
Tidak mengapa,
Kalau kau rasa sebegitu rupa, takpelah
Yea ok aku faham,
Kau diajar tuk berdendam,
Kerna satu waktu dulu ku buat mu begitu kejam

Jelas apa yang kau mahu
Selain dari perhatian aku
Nak kata kau rindu tu tak mungkin,
Aku tahu yang kau tak ingin,
Hangat yang ku bagi dibalas dingin,
Kau yang hampiri setiap kali,
Dan berkali cuba untuk nafi,
Yang kini kau tak peduli lagi,
Ku tahu bukan pertama kali,
Ku pergi, tiada lagi,
Berbunyi, gema perasaan ku yang sunyi,
Ku mahu kau mengerti

Tidak mengapa,
Jika kau tiada di sini pun aku senang,
Tidak mengapa,
Kalau kau rasa sebegitu rupa, takpelah
Yea ok aku faham,
Kau diajar tuk berdendam,
Kerna satu waktu dulu ku buat mu begitu kejam

Lyrics
LyricsUpdate Lirik Lagu terbaru dan populer saat ini, dengan berbagai genre diantaranya Dangdut, Koplo, Pop, Indo, Slowrock, KPop, dll. Lagu lagu dari berbagai adat dan suku daerah Indonesia (Aceh, Bali, Batak, Karo, Dayak, Jawa, Minang, Melayu, Osing Banyuwangi, Sunda, Tarling, dsb) hingga manca negara.