Lirik Lagu Fida Purnama Tarigan - Lanai Kam Jelas

Lirik Lagu Karo Lanai Kam Jelas by Fida Purnama Tarigan.

Bagi si sengget nande tigan e
Mbegi berita arah teman ndu
Nina kam lit jumpa sekalak diberu
La sekali dua kali

Bagi si rempet kel aku motu
Kenca ken ku inget krina janjita
Labo terpegedang adi kin bage
Mama karo ugange

Ate ndu piga teman ndu
Si ngiani bas pusuh ndu
Ertimbang tengah cuba ukuri bicara kam arah aku
Ngasup kin kam entah lahang

Kuakap enggo me gelah
Arihta terjeng je saja
Lanai man perusur usuren
Adi bagi se bahan ndu e
Karo lanai bo kam jelas

Bagi si rempet kel aku motu
Kenca ken ku inget krina janjita
Labo terpegedang adi kin bage
Mama karo ugange

Ate ndu piga teman ndu
Si ngiani bas pusuh ndu
Ertimbang tengah cuba ukuri bicara kam arah aku
Ngasup kin kam entah lahang

Kuakap enggo me gelah
Arihta terjeng je saja
Lanai man perusur usuren
Adi bagi se bahan ndu e
Karo lanai bo kam jelas

Ate ndu piga teman ndu
Si ngiani bas pusuh ndu
Ertimbang tengah cuba ukuri bicara kam arah aku
Ngasup kin kam entah lahang

Kuakap enggo me gelah
Arihta terjeng je saja
Lanai man perusur usuren
Adi bagi se bahan ndu e
Karo lanai bo kam jelas

Karo lanai bo kam jelas

Lyrics
LyricsUpdate Lirik Lagu terbaru dan populer saat ini, dengan berbagai genre diantaranya Dangdut, Koplo, Pop, Indo, Slowrock, KPop, dll. Lagu lagu dari berbagai adat dan suku daerah Indonesia (Aceh, Bali, Batak, Karo, Dayak, Jawa, Minang, Melayu, Osing Banyuwangi, Sunda, Tarling, dsb) hingga manca negara.