Lirik Lagu Maharani Tarigan - Gula Tarik

Lirik Lagu Karo Gula Tarik by Maharani Br Tarigan.

Tang tangna jumpa
Tempa las bas ukurku
Kenca ngerana
Minter ngobah ukurku

Medate tuhu kuhu ngerana
Erbahan ukurku enggo terdaya
Bagi kalak si man gula tarik
Erbansa ukurku enggo tertarik

Sada wari pe
Aku la jumpa ras kena
Bagi setahun
Kuakap enggo dekahna

Sembilu pe dalan kubentasi
Em ngayak ngayak kena ateku jadi
Mbages pe lawitna ku kenengi
Gelah kena sahun man bangku turang

Ma bayang
Ija kena gundari
Tedehku man bandu
Lanai kel teralang

Kusayangi
Begiken ndu sorangku
Sorangku erlebuh
Ngelebuhi kena

Aloi sitik aku ma bayang
Gelah malem tedehku mesayang

Sada wari pe
Aku la jumpa ras kena
Bagi setahun
Kuakap enggo dekahna

Sembilu pe dalan kubentasi
Em ngayak ngayak kena ateku jadi
Mbages pe lawitna ku kenengi
Gelah kena sahun man bangku turang

Ma bayang
Ija kena gundari
Tedehku man bandu
Lanai kel teralang

Kusayangi
Begiken ndu sorangku
Sorangku erlebuh
Ngelebuhi kena

Aloi sitik aku ma bayang
Gelah malem tedehku mesayang
Aloi sitik aku ma bayang
Gelah malem tedehku mesayang

Best Lyrics ™
Best Lyrics ™Saya hoby banget sama yang namanya ngeblog. salah satu platform gratis yang aku gunakan adalah blogger. Dan salah satu situs atau blog saya yaitu Best Lirik Lagu Blogspot. best lirik lagu blogspot merupakan situs gratis tempat koleksi penyimpanan lirik lagu terbaik, terbaru, terupdate dan rutin posting hampir setiap hari. Lirik lagu yang kami tulis tanpa chord / kunci gitar dan meliputi lagu lagu dari berbagai daerah di Indonesia, Malaysia hingga manca negara atau bahkan sedunia.