Lirik Lagu Juki - Pacu

Lirik Lagu Pacu by Juki.

1 2 3 pasti akan jadi,
Jatuh banyak kali, bangkit lebih lagi,
Aku tahu cara aku,
Hidup aku terus maju,

Tiga dua satu, pacu,
Tiga dua satu, aku tumpang lalu,
Tiga dua satu, yeah yeah,
Tiga dua satu, aku gerak dulu,

Satu cerita datang sini aku hidangkan,
Satu budak ini pasang banyak (10) impian,
Bila tulis cita-cita, nak jadi seorang rapper,
(tolong duduk) tolong diam dan terus dengarkan,

Lihat ku pantas, seperti peluru,
Lihat ku maju lari jauh dari (10 batu),
Jatuh bangun kita sorang, siapa tahu?
Siapa yang peduli, cuma tahu gigit kuku,

(biar tinggi) 5’2, semangat 6’1,
(biar laju seperti) kuda, (hati kukuh) macam batu,
(sebelum) capai udara, biar kita jatuh dulu,
(fikir apa) kita mahu, buat mana kita perlu,

Yang mana satu, kau akan tahu,
Yang mana tahu, ikut cara aku,

1 2 3 pasti akan jadi,
Jatuh banyak kali, bangkit lebih lagi,
Aku tahu cara aku,
Hidup aku terus maju,

Tiga dua satu, pacu,
Tiga dua satu, aku tumpang lalu,
Tiga dua satu, yeah yeah,
Tiga dua satu, aku gerak dulu,

Salam dunia baru, aku tunduk malu
Yang mana tua, kita hormat, kita salam dulu
Yang baru tumbuh perlu jagaan yang rapi
Biar nampak manis tapi pedas cili padi

Dari b.E.P, inspirasi
Cara local, overseas ku ambil peduli
Tak langgar orang lain, belajar berdiri
Pernah gagal, get your degree

Anak kecil berimpikan sang perwira
Yang lumpuh tunggu sembuh menanti sediakala
Tiada halangan siapa kita menghalang
Imaginasi akal tinggi biar kalahkan si helang

Biar kita hustle, hustle sampai menang
Capaikan bintang biar kita semua boleh terbang
Semuanya pasti, nyalakan api sekarang
Sahutan cabaran kerna kita semua pemenang

Jaga bulatan, perlu hati-hati
Tak main ludah, nanti kena diri sendiri
Biar cekal, jangan ikut emosi
Berjiwa langit tapi biar dari bumi

Yang mana satu, kau akan tahu,
Yang mana tahu, ikut cara aku,
Satu dua tiga, jatuh banyak kali,
Tiga dua satu, aku pergi lagi,

1 2 3 pasti akan jadi,
Jatuh banyak kali, bangkit lebih lagi,
Aku tahu cara aku,
Hidup aku terus maju,

Tiga dua satu, pacu,
Tiga dua satu, aku tumpang lalu,
Tiga dua satu, yeah yeah,
Tiga dua satu, aku gerak dulu

Best Lyrics ™
Best Lyrics ™Saya hoby banget sama yang namanya ngeblog. salah satu platform gratis yang aku gunakan adalah blogger. Dan salah satu situs atau blog saya yaitu Best Lirik Lagu Blogspot. best lirik lagu blogspot merupakan situs gratis tempat koleksi penyimpanan lirik lagu terbaik, terbaru, terupdate dan rutin posting hampir setiap hari. Lirik lagu yang kami tulis tanpa chord / kunci gitar dan meliputi lagu lagu dari berbagai daerah di Indonesia, Malaysia hingga manca negara atau bahkan sedunia.