Lirik Lagu Pandi Sam - Ngirup Tuak Beram Bisa

Lirik Lagu Iban Ngirup Tuak Beram Bisa by Pandi Sam.

chukup bajik nuan wai
leboh ku datai nemuai
ngabang ke rumah panjai
maya ngintu hari gawai

aku nyau tebelenga
meda pemajik dara
datai iya lalu nyua
ka piring pedara

chukup bungah nuan wai
bepantil ngirup ba ruai
nyerumba hari gawai
nuan udah ngasak amai

ngirup tuak beram bisa
majak di pantil dara
jalong mega di kena
ambis ngemasah ka dada

rindang amai ngabang taun tu
udah di pantil orang indu
taun baru gawai kitu
aku enda nemu leju

Best Lyrics ™
Best Lyrics ™Saya hoby banget sama yang namanya ngeblog. salah satu platform gratis yang aku gunakan adalah blogger. Dan salah satu situs atau blog saya yaitu Best Lirik Lagu Blogspot. best lirik lagu blogspot merupakan situs gratis tempat koleksi penyimpanan lirik lagu terbaik, terbaru, terupdate dan rutin posting hampir setiap hari. Lirik lagu yang kami tulis tanpa chord / kunci gitar dan meliputi lagu lagu dari berbagai daerah di Indonesia, Malaysia hingga manca negara atau bahkan sedunia.