Lirik Lagu Putri Kristya - Manut Dalane Gusti

Lirik Lagu Manut Dalane Gusti by Putri Kristya.

opo iseh kelingan janjimu ning aku
jare bakal berjuang urip tekan matimu
nanging saiki wes bedo ceritane
koe tego ninggalke ngeboti tresno liyane

mas.. sepurane aku
tego nglarani atimu
kabeh dudu karepku ninggalke sliramu

aku rapopo mas atiku ws lilo
ndelok koe bahagyo atiku ws trimo
mantepke atimu rasah neko neko
jogonen sek wes ono

yowes tak ikhlaske tak tompo opo anane
mungkin pancen iki ws dadi dalane
aku ws kuat ati nek pancen ra dadi siji
manut dalane gusti

mungkin pancen takdire aku ro koe
mlaku dewe dewe

Best Lyrics ™
Best Lyrics ™Saya hoby banget sama yang namanya ngeblog. salah satu platform gratis yang aku gunakan adalah blogger. Dan salah satu situs atau blog saya yaitu Best Lirik Lagu Blogspot. best lirik lagu blogspot merupakan situs gratis tempat koleksi penyimpanan lirik lagu terbaik, terbaru, terupdate dan rutin posting hampir setiap hari. Lirik lagu yang kami tulis tanpa chord / kunci gitar dan meliputi lagu lagu dari berbagai daerah di Indonesia, Malaysia hingga manca negara atau bahkan sedunia.