Lirik Lagu Rosynta Dewi - Ganti Ayang

Lirik Lagu Ganti Ayang by Rosynta Dewi

mosok to aku mbok larani
rasane iseh koyo ngimpi
ngopo to kowe bedo
karo janji jaman semono
bakal bebarengan ngasi tuo

tresno wes kadung tak tandur
kowe malah milih mundur
aku rela sing penting kowe bahagia

lemes bestie atiku porak poranda
sing tak tresnani tego malah mendua

aku rekoso berjuang
kowe milih ganti ayang
tegel tenan nda aku ngasih mengkis dua

mosok to aku mbok larani
rasane iseh koyo ngimpi
ngopo to kowe bedo
karo janji jaman semono
bakal bebarengan ngasi tuo

tresno wes kadung tak tandur
kowe malah milih mundur
aku rela sing penting kowe bahagia

lemes bestie atiku porak poranda
sing tak tresnani tego malah mendua

aku rekoso berjuang
kowe milih ganti ayang
tegel tenan nda aku ngasih mengkis dua

seko kaliurang aku mlaku dewe
aku ngene wes manut dalane gusti
antara cinta dan dusta malah dadi pie iki
kowe milih ganti ayang sing toptopan
kowe milih ganti ayang sing toptopan

Best Lyrics ™
Best Lyrics ™Saya hoby banget sama yang namanya ngeblog. salah satu platform gratis yang aku gunakan adalah blogger. Dan salah satu situs atau blog saya yaitu Best Lirik Lagu Blogspot. best lirik lagu blogspot merupakan situs gratis tempat koleksi penyimpanan lirik lagu terbaik, terbaru, terupdate dan rutin posting hampir setiap hari. Lirik lagu yang kami tulis tanpa chord / kunci gitar dan meliputi lagu lagu dari berbagai daerah di Indonesia, Malaysia hingga manca negara atau bahkan sedunia.