Lirik Lagu Duo Ageng - Nemu

Lirik Lagu Nemu - Duo Ageng

Nemu koe pas ati ambyar ambyare
Pacar seng tak tresnani ninggal aku golek liane
Tekamu dadi tombo
Ngobati ati seng loro
Mugo ikhlas nompo
Tekan mbesuk nganti tuo

Koe seng paling ngerti marang kahanane ati
Aku mok semangati ngusap iluhku seng mbrebes mili
Pepujane ati kinaryo kembange wangi
Sabar sabarno momong aku
Mugo selawase dadi siji

Matursuwun gusti mpun maringi
Seng gemati nemu slirane
Ngobati ati kang sepi
Matur suwun gusti mpun maringi
Seng gemati yang pergi
Biarlah pergi ono koe seng ngancani
Best Lyrics ™
Best Lyrics ™Saya hoby banget sama yang namanya ngeblog. salah satu platform gratis yang aku gunakan adalah blogger. Dan salah satu situs atau blog saya yaitu Best Lirik Lagu Blogspot. best lirik lagu blogspot merupakan situs gratis tempat koleksi penyimpanan lirik lagu terbaik, terbaru, terupdate dan rutin posting hampir setiap hari. Lirik lagu yang kami tulis tanpa chord / kunci gitar dan meliputi lagu lagu dari berbagai daerah di Indonesia, Malaysia hingga manca negara atau bahkan sedunia.