Lirik Lagu Syahiba Saufa - Sanes

Lirik Lagu Sanes - Syahiba Saufa

Opo koe ra ngerti larane
Nalika pas aku kelangan koe
Ngancani mongso sepimu
Nuruti opo karepmu
Nyatane atimu
Dudu nggo aku

Arep o gedhene roso tresnoku
Sak jerome atiku dinggo sliramu
Yen udu sing dikarepke
Sanes sing dipingini
Durung sempet duweni
Pun kon ngikhlaske

Nyatane sak singkat-singkate ceritane
Ngelalekne tetep ora gampang
Ra koyo koe sing gampang nggolek liyane

Ngancani nanging ora iso nduweni
Ngenteni nanging koe malah ngenteni tresno liyane
Dudu aku ternyata sing mbok karepke

Udane soyo deres ra mandek-mandek
Atiku melu teles pas udane teko koe lungo
Koe lungo milih wong sing luweh mulyo
Best Lyrics ™
Best Lyrics ™Saya hoby banget sama yang namanya ngeblog. salah satu platform gratis yang aku gunakan adalah blogger. Dan salah satu situs atau blog saya yaitu Best Lirik Lagu Blogspot. best lirik lagu blogspot merupakan situs gratis tempat koleksi penyimpanan lirik lagu terbaik, terbaru, terupdate dan rutin posting hampir setiap hari. Lirik lagu yang kami tulis tanpa chord / kunci gitar dan meliputi lagu lagu dari berbagai daerah di Indonesia, Malaysia hingga manca negara atau bahkan sedunia.