Lirik Lagu Meme Amelia - Mupus Roso

Lirik Lagu Mupus Roso by Meme Amelia.

yen koyo ngene akhire
dalan katresnanku
bubrah sak kabehane
nelongso atiku

kok koyo ngene dadine
yen dalan liyane
seng mbok pilih kanggo de’e
aku dewe neng kene

sumilire angin dalu
tansah ngelengne janjimu
tetes banyu udan wingi
kang nandhani akhir crito iki

opo kelemahan
seng dadi alesan
lakonmu ninggalke aku sak tenane
mupuske roso seng wes muspro sajroning ati

jaremu bakal setyo
jebul malah ngeliyo
janjimu biyen ngancani selawase nanging saiki nyatane
mung lamis ning lambe wae

Best Lyrics ™
Best Lyrics ™Saya hoby banget sama yang namanya ngeblog. salah satu platform gratis yang aku gunakan adalah blogger. Dan salah satu situs atau blog saya yaitu Best Lirik Lagu Blogspot. best lirik lagu blogspot merupakan situs gratis tempat koleksi penyimpanan lirik lagu terbaik, terbaru, terupdate dan rutin posting hampir setiap hari. Lirik lagu yang kami tulis tanpa chord / kunci gitar dan meliputi lagu lagu dari berbagai daerah di Indonesia, Malaysia hingga manca negara atau bahkan sedunia.