Lirik Lagu Alif Satar & The Locos - LelakiXSempurna feat Diandra Arjunaidi

Lirik Lagu Lelaki X Sempurna by Alif Satar & The Locos feat. Diandra Arjunaidi

chorus
ku rindu senyuman kegemaranku
tak akan ada yang manis sepertimu
aku yakin akan pertemuan kita
kau buat aku percaya

verse
jujur aku tak tahan
aku yang merindu
masa kian perlahan
disini tanpamu

berikan ku kekuatan
untuk ku menempuh
aku masih di belenggu rindu

adakah kau fikirkan aku
diwaktu ku tiada di sisimu
aku yakin dengan dirimu
kau buatku rindu

chorus
ku rindu senyuman kegemaranku
tak akan ada yang manis sepertimu
aku yakin akan pertemuan kita
kau buat aku percaya

mungkin aku lelaki tak sempurna
ku tak seperti apa yang kau damba
tapi kau masih menerima diriku
kau buat aku percaya

bridge
lelaki seperti kamu
gadis yang seperti aku
gadis seperti kamu

lelaki seperti kamu
gadis yang seperti aku
seperti kamu

kau tahu aku menunggu
kata cinta darimu
pintu ini telah terbuka
sayang

aku slalu fikirkan kamu
ku ingin kau ada disisiku
aku yakin dengan dirimu
kita saling rindu

chorus
ku rindu senyuman kegemaranku
tak akan ada yang manis sepertimu
aku yakin akan pertemuan kita
kau buat aku percaya

mungkin aku lelaki tak sempurna
ku tak seperti apa yang kau damba
tapi kau masih menerima diriku
kau buat aku percaya

Best Lyrics ™
Best Lyrics ™Saya hoby banget sama yang namanya ngeblog. salah satu platform gratis yang aku gunakan adalah blogger. Dan salah satu situs atau blog saya yaitu Best Lirik Lagu Blogspot. best lirik lagu blogspot merupakan situs gratis tempat koleksi penyimpanan lirik lagu terbaik, terbaru, terupdate dan rutin posting hampir setiap hari. Lirik lagu yang kami tulis tanpa chord / kunci gitar dan meliputi lagu lagu dari berbagai daerah di Indonesia, Malaysia hingga manca negara atau bahkan sedunia.