Lirik Lagu Ndarboy Genk - Full Senyum Sayang feat Damara De

Lirik Lagu Full Senyum Sayang - Ndarboy Genk Feat Damara De

mbok yo sing full senyum sayang
benn aku soyo tambah sayang
rasah pusing-pusing
gek ndang dandan ayo kita healing

song :
bukane aku ora peduli
tapi pancen kodemu angel dipahami
ngomongo wae kabeh opo anane
ben podo penake

tak upayake kabeh penjalukmu
tapi tulung ngerteni kahananku
aku dudu turunan balungan gede
sing turah warisane

bridge :
saben dino raimu peteng dedet
marai sirah mumet ati tambah ruwet
kabeh ra kedaden
yen diladeni iso geger geden


reff :
mbok yo sing full senyum sayang
ben aku semangat berjuang
ojo nuruti gengsimu
jelas jelas aku nda mampu

mbok yo sing full senyum sayang
benn aku soyo tambah sayang
rasah pusing-pusing
gek ndang dandan ayo kita healing

seduluran selawase, panjang umur dangdut cidro asmoro
Best Lyrics ™
Best Lyrics ™Saya hoby banget sama yang namanya ngeblog. salah satu platform gratis yang aku gunakan adalah blogger. Dan salah satu situs atau blog saya yaitu Best Lirik Lagu Blogspot. best lirik lagu blogspot merupakan situs gratis tempat koleksi penyimpanan lirik lagu terbaik, terbaru, terupdate dan rutin posting hampir setiap hari. Lirik lagu yang kami tulis tanpa chord / kunci gitar dan meliputi lagu lagu dari berbagai daerah di Indonesia, Malaysia hingga manca negara atau bahkan sedunia.